Copie a Copie a Copie a Copie a Povesti de Succes 1000 × 1000 px 1920 × 1080 px

Poveste de succes – Rodica Strejaru

Poveste de succes – Rodica Strejaru

 

Rodica Stejaru este consultant Vindem-Ieftin.ro de 3 ani și este omul care spune DA oricărei provocări.

Rodica construiește cele mai bune oferte pentru clienții săi pentru că știe să asculte. Ascultă clientul până când înțelege exact ce își dorește acesta și îl ghidează astfel încât clientul să ia cea mai potrivită decizie pentru el.

Cea mai mare comandă pe care a gestionat-o până acum a fost de peste 15 mii de euro, dar Rodica tratează fiecare solicitare, indiferent de valoarea sa, ca fiind o solicitare din partea unui om apropiat. Și se asigură că oferă toate datele necesare pentru ca, la final, clientul să ia cea mai bună decizie pentru el.

R: Ce frază descrie cel mai bine job-ul dumneavoaastră?

Rodica Stejaru: Un job activ, plin de provocări – totdeauna în slujba clientului: un job care impune seriozitate, punctualitate, viteză de reacție, perseverență.

R: Cu ce frază ați descrie job-ul de acasă?

Rodica Stejaru: Acasă mă comport în funcție de dificultatea zilei pe care o închei: fiind o persoană transparentă, mi se citește pe față seninătatea sau mâhnirea. Așa că acasă își dau seama ai mei, imediat, ce fel de zi am avut. Pun foarte mult suflet în tot ceea ce fac, atât la serviciu, cât și în treburile casnice sau raporturile cu familia și apropițtii. Provocari mai mari, cu siguranță, sunt la locul de muncă, dar reușesc să le fac față, chiar dacă, uneori, asta înseamnă o cheltuială mare de energie.

 

R: De ce o femeie poate face în vânzări performanțe mai bune chiar decât

un bărbat? Care sunt punctele forte?

Rodica Stejaru: Consider că femeile, unele dintre ele, sunt mai sensibile, mai profunde, mai dispuse la dialog, mai atente la detalii. Bărbații sunt ceva mai sintetici, mai superficiali Deci, punctele forte ale unei femei în vânzări sunt  empatia; predispozitia către dialog – tintit, la obiect, dar și atenția la detalii.

 

R: Informația corectă îți scade din cheltuieli! – este corectă afirmația? De ce

da sau de ce nu? La ce le recomandati clientilor să fie atenti atunci când construiesc?

Rodica Stejaru: Informația corectă poate scădea din cheltuieli, da! Fiind informat corect și complet asupra diverselor alternative, în baza unei temeinice cunoașteri a produsului de către agent, clientul economisește timp prețios: timpul costă bani.

Mereu ascult exigențele clientilor, după ce înțeleg ce anume își doresc, încerc să înteleg și dacă ar putea accepta consiliere legată de calitatea produselor căutate. În final recomand solutia optima potrivit raportului calitate/preț. Îi rămân clientului alături până când ia o decizie, eventual propun alternative.

R.: Ne puteti spune o poveste cu un client care v-a ramas in memorie?

Rodica Stejaru: Fiecare client cu care colaborez îmi rămâne în memorie. Și cred că și reciproca este la fel de valabilă.

În momentul de față am în minte un client care, la final de decembrie a anului trecut, a avut încredere și mi-a achitat Proforma de 19.500 lei, urmând să astepte livrare si montaj Siding în lunile august – septembrie anul acesta. Cu siguranță și eu sunt în mintea familei sale, până când își va vedea fațada casei în regulă.

R: Care a fost cea mai mare comandă de care v-ați ocupat?

Rodica Stejaru: 75.490 lei – în luna iulie, anul trecut.

R: Care este cea mai mare provocare la Vindem-Ieftin.ro?

Rodica Stejaru: Există momente în care apar situații ceva mai dificil de rezolvat și atunci este necesar un efort suplimentar ca să rămâi calm, să răspunzi, în continuare frumos, educat.