vindem ieftin cosmin raileanu vindem ieftin grup vip rf43ve98gce

Podcast Cosmin Raileanu – Bizi Live – Vindem-ieftin.ro Grup Dedicat VIP

gif audio vindem ieftin cosmin sonw wave 2f907gy 2wdf2cweas

Constantin – Buna ziua dragi prieteni! Bun venit la rubrica BiziNews asa cum v-am obisnuit in fiecare zi si fiecare saptamana va aducem cele mai noi informatii din lumea anteprenorilor. Ei bine astazi stam de vorba cu ,Cosmin Raileanu, bunul nostru prieten, dupa cum bine stiti, de la Vindem-Ieftin.ro. O companie care a mizat pe mediul online de mai mult timp, de mai multi ani, ei bine aceasta companie acum se bucura de munca pe care a intreprins-o in ultimi ani pentru ca intradevar a obisnuit o piata, a obisnuit o mare parte din oameni sa cumpere online materiale de constructii. Ei bine daca in modul traditional eram obisnuiti sa comandam, sa mergem la magazine, sa facem liste, sa facem tabele in Excel in care sa ne comparam preturile si asa mai departe, ei bine exista acest serviciu. Dar mai mult astazi Cosmin vine sa ne vorbeasca despre un nou serviciu pe care-l lanseaza, este vorba despre serviciul VIP, dar mai multe haideti sa aflam de la el. Cosmin esti in direct, multumesc ca esti alaturi de noi astazi, salutare!

Cosmin – Salutare! Va salut si eu. Va multumesc pentru invitatie!

Constantin – Cu placere! Hai sa trecem direct in paine Cosmin.

Cosmin – Cu totii in perioada acesta suntem putin, sa zic asa, tensionati din cauza restrictiilor si din cauza activitatii zilnice, fiecare in business-ul lui sau in activitatea lui indiferent care este acesta pentru fiecare este importanta activitatea lui. Noi am pus mare pret pe acest lucru si am venit in intampinarea clientilor nostri care deja sunt clienti activi ai platformei noastre. Am lansat un serviciu care sa-i vin in ajutor astfel incat acesta sa economiseasca timp si energie, ca are nevoie pe partea asta vizavi de a-si duce la bun sfarsit toate proiectele. Cumva mai concret am facut un grup dedicat pe WhatsApp pentru clientii nostri. Este vorba despre un grup in care centralizam discutiile astfel incat clientul sa nu alerge de la o conversatie la alta, cumva centralizam toti consultantii de care clientul nostru are nevoie, clientul si o persoana din managementul vanzarilor astfel incat tot timpul sa fie conectat acolo, clientul cu, consultantul si cu persoana de decizie din compania noastra. Se intampla de multe ori in perioada aceasta de pandemie sa mai fie si probleme cu intarzierea livrarilor si atunci clientul poate sa puna o intrebare direct acolo si noi luam masuri cumva sa dam un raspuns rapid clientului. Intr-un cuvant, principala facilitate este aceea de a scuti timp, de a centraliza toate comenzile intr-un singur loc. Am primit feedback-uri foarte bune de la clientii nostri ca acest serviciu le scuteste intradevar mult timp, mult, foarte mult timp.

Constantin – Concret cum se intampla? Practic eu sunt clientul VIP al vostru, automat compania creeaza un grup de WhatsApp? Sau eu intru intr-un grup de WhatsApp?

Cosmin – Nu, pur si simplu avem pe pagina principala avem explicata acest concep si acesta facilitate.

Constantin – Pentru cei care se uita la noi acum si nu au intrat inca pe pagina.

Cosmin – Prima conditie este sa fi cumparat de la noi, sa fie deja clienti, sa stie ce facem, sainteleaga foarte bine ceea ce oferim si dupa ce ne contacteaza si ne spune intentiile de viitor, adica: “ Domnule, mai vreau sa mai fac urmatorul proiect, sau am nevoie de urmatoarele informatii.”. Nu neaparat sa cumpere, pur si simplu au nevoie de informatii si aceste informatii noi le putem oferi cumva prin consultantii pregatiti si specializati din fiecare domeniu, le facem acesta facilitate. Organizand un grup VIP pe WhatsApp, este un grup dedicat clientului respectiv, deci acest grup este doar cu clientul si noi, atat.

Constantin – Asta incercam sa aflam.

Cosmin – Nu sunt alti clienti acolo. Noi suntem in jurul clientului, cumva, si cant clientul doreste ceva noi ii stam la dispozitie, astfel incat sa scutim lantul de trimitere-solicitate pe site-ul nostru.

Constantin – Practic se scurteaza timpul de raspuns dar in acelasi timp, nu stiu daca s-a intamplat acest lucru dar cred ca aveti o crestere mai mare in zona de interactiune.

Cosmin – Da!

Constantin – Si aici inseamna, toata lumea vrea sa automatizeze, iar aici trebuie sa dedici persoane si aici automat var creasca costurile.

Cosmin – Da! Vanzarea de materiale de constructii pe online este o vanzare consultativa nu prea putem automatiza.

Constantin – Nu poti sa pui un robot sa raspunda pentru ca fiecare cerere e diferita.

Cosmin – Fiecare cerere este diferita, fiecare schimbare de locatie atrage un alt pret si o alta disponibilitate a stocului de marfa si este foarte greu sa automatizezi acest proces. Acesta este motivul pentru care vrem sa imbunatatim relatia cu clientul nostru si sa-i oferim o facilitate in timp real, cumva, cu noi, si este singura varianta adoptata cu clientii cu care am mai lucrat si care a dat rezultate. Deci pur si simplu are o singura conversatie pe WhatsApp si poate cumpara absolut tot ce tine de materiale de constructii. Ganditiva ca exista antreprenori care in perioada perioada aceasta doresc sa faca investitii, sa gandesc la cum sa-si organizeze treaba, cum sa fie creativi in domeniul lor si sa faca fata acestor restrictii si sa schimbe ideea business-ului. Chestia asta cu materialele de constructii nu ar trebui sa fie o piedica pentru el,
ci din contra sa faca cineva treaba asta pentru el, corect, rapid, centralizat, astfel incat el sa se poata concentra pe alte lucruri mai importante pentru dezvoltarea afacerii respective. Iar antreprenorii sunt pentru noi un procent de peste 50% din clientii nostri sunt antreprenori care-si dezvolta business-urile.

Constantin – Ce feedback-uri ati avut pana acum?

Cosmin – Am pornit acesta idee dintr-o nevoie, am avut cativa clienti care ne-au cerut lucrul acesta, l-am facut, si la un moment dat am vazut ca lucrurile au functionat foarte bine. Clientul pur si simplu, orice avea nevoie, orice intrebare punea acolo si cumva a venit de la sine si acest proiect pentru ca ne-am gandit cum o sa fim mai aproape de client si cum sa preintampinam situatiile in care intarzie marfa sau clientul se grabeste mai mult, sau apare o chestie neprevazuta: “Domnule, ar putea sa vina mai repede produsul? Ca am meseriasii.”. Si atunci noi suntem acolo, in secunda doi trebuie sa luam atitudine si sa raspundem, iar lucrul acesta se va vedea in timp. Noi suntem cumva singuri care l-am implementat, testat, cum am facut si alte lucruri tot asa in premiera pentru comertul de materiale de constructii online.

Constantin – Exista vreun prag pentru acesti clienti VIP? Ma refer aici la un prag financiar de cumparaturi, de achizitii, fidelitate.

Cosmin – Conditia este sa fi avut macar doua comenzi la noi, sa fi inteles foarte bine sistemu’ si sa aiba asteptari realiste de la noi, asta este principala conditie.

Constantin – Cum va asteptati sa inchideti acest an? Mai bine ca anul trecut sau macar laacelasi nivel?

Cosmin – Avem o crestere care este in parametrii pe care i-am propus, din contra chiar am depasit putin ce ne-am propus, ne-a ajutat foarte mult partea de online. Noi ne dorim doar sa fim sanatosi cu totii: noi, partenerii nostri si clientii nostri, cred ca rezultatele din ultimele zile ne dovedeste cumva ca este cel mai important lucru si nu avem foarte mari asteptari in privinta pietei, dar facem eforturi sa fim alaturi de fiecare nevoie pe care o au clientii si sa-i ajutam cumva sa economiseasca astfel incat banii lor sa aiba o mai mare valoare. Deci cumva trebuie sa fim mult mai atenti cu investitiile pe care le facem, cu totii, iar segmentul materialelor de constructii este unul de o mare anvergura pentru ca este singurul domeniu care a ramas in picioare in momentul acesta alaturi de partea de mancare, de food. Oamenii se duc in directia confortului, sigurantei si atunci au nevoie de materiale de constructii, iar noi trebuie sa fim acolo macar pentru clientii nostri cat mai rapid.

Constantin – Cosmin, multumim frumos pentru interventia ta de astazi!

Cosmin – Si eu va multumesc foarte mult!

Constantin – Intradevar, o personalizare completa pentru clienti, in acelasi timp ramane de vazut eficienta, prductivitate, costuri si ce implica acest serviciu. Pentru ca intradevar personalizand pana in cel mai mic detaliu, intradevar obtii atentia clientului dar in acelasi timp consturile si atentia, astea costa bani. Vom vedea probabil pe la final de an o balanta asupra acestui noi serviciu cum se dasfasoara, care sunt feedback-urile si cum functioneaza. Pana la urma are toate premizele sa functioneze foarte bine avand in vedere ca e un serviciu care personalizeaza, economiseste timp si bani, adica aceste doua variabile esentiale pe care cu totii ne dorim sa le optimizam: timpul si banii, si atunci cu siguranta si pentru voi cei care va doriti mai mult timp si mai multi bani este un serviciu la care puteti aplica. Toate cele bune! Ramaneti cu noi, ramaneti conectati cu lumea anteprenorilor in fiecare zi gasiti noutati si emisiuni specializate, mai ales pe site, intrati pe www.bizilive.ro si gasiti o sumedenie de emisiuni si informatii necesare pentru business si pentru dezvoltarea personala. Toate cele bune!

Trimite lista ta cu materiale

Block "block-footer-articole" not found