casa cu sti podcast cosmin raileanu 2rfv9e7 2e min 1

Podcast – Casa cu Stil – Cosmin Raileanu

gif audio vindem ieftin cosmin sonw wave 2f907gy 2wdf2cweas

Izabela – Buna ziua! Bine ne-am regasit la o noua editie a emisiunii “Casa cu stil”. Sunt Izabela Iosif si astazi in platou alaturi de mine il am ca si invitat pe domnul Cosmin Raileanu, care a venit la noi astazi sa ne vorbeasca despre doua activitiati pe care le presteaza dumnealui, fier forjat si despre materiale de constructii. Buna ziua!

Cosmin – Buna ziua! Va multumesc foarte mult pentru invitatie!

Izabela – Si noi va multumim ca ne-ati onorat invitatia!

Cosmin – Plecand de la chestia asta cu identificarea nevoilor am facut acum patru ani si o alta activitate, ca mi-ati spus ca in partea a doua o sa vorbim si despre cealalta activitate a noastra, care s-a nascut, sa zic asa, din pasiune.

Izabela – Si din nevoia dumneavoastra, am inteles, ca mi-ati povestit.

Cosmin – Da, am inceput sa-mi construiesc o casa, eu aveam deja o activitate, am pierdut foarte mult timp sa caut materiale de constructii, sa selectez preturi, sa caut oferte.

Izabela – Dimensiunile necesare, calitatea pe care, pana la urma, o doreati.

Cosmin – Exact!

Izabela – Si fiecare client, aveti o vorba cu prajitura, in momentul in care un client iese in piata sa-si cumpere..

Cosmin – Este vulnerabil, deci noi am ajuns la aceasta idee…

Izabela – Ne-a spus invitatul nostru aseara, ca un client este o prajitura pentru fiecare furnizor de servicii, de aceea ar trebui inlaturate aceste cautari si ar trebui pana la urma cumparat totul dintr-un singur loc.

Cosmin – Noi am pus la punct un sistem unic in Romania.

Izablea – Da!

Cosmin – Ca despre asta este vorba si am luat-o putin invers. Portalul nostru se numeste Vindem-Ieftin.ro, suntem o casa de comenzi de materiale de constructii. Cum functioneaza? E super simplu, suntem cumva interactiunea dintre un client si producator, cumva incercam sa scurtam lantul ca marfa sa nu mai treaca prin inca un proces de depozitare, de manipulare, de transport din depozitul nostru. De fapt din depozitul producatorului in depozitul nostri si din depozitul nostu la client, aceasta scurtare de lant, de furnizori sa zic asa, o facem luand marfa de la furnizor si ducand-o la client, de fapt asta este tot secretul care de fapt nu este nici un secret. Acesta este motivul pentru care aceste costuri care ar fi fost in plus s-ar reflecta in pretul clientului, deci cumva aceste costuri dispar, iar un cost de depozitare, in urma unui
studiu fact, nu de noi ci de cei are se ocupa cu asa ceva, este intre 4-20% in functie de depozit, locatie, hipermarket.

Izabela – Si cu transportul e la fel, si manipularea, descarci, incarci de doua ori, clar platesti niste oameni.

Cosmin – Produsele se pot degrada, produsele nu mai stau in conditii la fel de bune ca la producator sau ca la importatorul care le tine si se ocupa cu acest lucru.

Izabela – De ce ar cumpara clientul de la dumneavoastra in conditiile in care s-ar putea el duce, cum este romaniul cauta o suta de oferte, in locul dumneavoastra sa cumpere de la furnizorul de la care cumparati si dumneavoastra?

Cosmin – Da, noi am intampinat si situatii de genul asta si clientii au ramas uimiti, nu au ramas uimiti, nu au inteles sistemul de fapt si aici vreau sa spun ca, clientul final poate fi si o persoana juridica, o societate comerciala care-si cumpara pentru dezvoltare firmei diferite materiale de constructii, nu stiu, un gard, teava pentru rafturi, o hala, este tratata exact ca un client final care nu cumpara in mod regulat de la acel furnizor si clientul spune: “Ma duc la o fabrica care face acoperisuri, m-a duc sa-mi cumpar acoperis de la cel mai mare din tara.”. Va avea surprinderea, marea surprindere, ca de fapt pretul care-l primeste de la fabrica respectiva este mult mai mare decat l-ar primi de la un distribuitor normal, nu mai spun de la noi care avem un adaos foarte mic si nu mai facem aceasta manipulare.
Izabela – Pentru ca dumneavoastra aveti foarte multe comenzi online si cumparati cantitati mari de marfa in decursul unui an, doi, functionati de ceva vreme pe piata aveti un alt fel de discount si adaosul dumneavoastra mic si discountul cat de cat important si un discount bun de la furnizorul respectiv.

Cosmin – Ideea este in felul urmator, noi Vindem-ieftin, asa se numeste brand-ul nostru, a fost confundat la inceput cu produse de slaba calitate, produse proaste, produse inferioare pietei. De fapt in realitate lucrurile stau total invers, vindem ieftin inseamna vindem cu adaos mic, vindem fara cheltuieli, vindem dupa nevoile clientului nu vindem produse proaste, vindem ce are nevoie clientul si asta o facem pentru ca noi pe site-ul nostru nu avem produse la care sa afisam preturi, pentru ca pretul difera in functie de multe criterii, precum: locatia de livrare, accesul in locatie cu TIR sau camioneta sau cu orice alt mijloc de transport, cantitatea pe care o cumpara clientul, pentru ca una este sa cumpere trei placi alta este sa cumpere douazeci sau o suta de placi daca ai un proiect mai mare. Daca ai un proiect mai mare noi negociem la fabrica pentru tine si ceram un pret special pentru nevoile tale, adaosul fiind extrem de mic este ca si cum tu ai cumpara direct de la furnizori.

Izabela – Sa inteleg ca sunteti cu preturile putin mai jos chiar decat in marile lanturi de magazine.

Cosmin – Da, suntem cu preturile mult mai jos decat lanturile de magazine sau depozitelel locale, clasice, care au marfa.

Izabela – Materiale de constructii, tot ceea ce trebuie si e necesar pentru constructia unei case, clientul poate merge intr-un lant de magazine, isi alege de acolo produsele dar poate intra pe net si va gaseste foarte bine si va poate trimite necesarul.

Cosmin – Noi de exemplu, cum functionam, ca sa scurtam toata analiza asta a clientului si cautarea lui, el pur si simplu isi face o lista cu tot ce are nevoie, o trimite la noi, pe prima pagina avem un formular pe care isi poate pune lista, numerul de telefon si optional o adresa de mail daca este cazus si noi il vom contacta, in functie de locatia de livrare si cum v-am spus mai devreme, accesul sau timpul, de obicei sfatuim clienti sa se organizeze putin mai devreme decat au nevoie de aceste produse, adica sa nu vrea aceasta livrare imediat, in functie de cat de tare se grabeste clientul noi putem sa-i facem oferta personalizata. Intra in legatura cu un consultant, acesta identifica nevoile si conform nevoilor lui ii facem oferta cea mai buna pentru ca produsele sa ajunga la client cu o economie, in caz ca nu putem sa-l ajutam cu o anumita gama de produse, intr-o anumita zona, il sfatuim si-l indrumam catre un competitor de-al nostru care poate sa-i satisfaca aceste nevoi, deci nu e obligatoriu ca cineva s cumpare de la noi daca ne trimite o solicitare. Important este ca la final clientul sa-si dea seama de ce are nevoie si care este cea mai buna variata pentru ca daca cere oferta de la noi si-o poate verifica cu celelalte oferte pe care le are, pentru ca clientul a intrat intr-un colimatoriu sa zic asa.

Izabela – Piata este foarte dezvoltata, sunt foarte multi furnizori de materiale de constructii cu foarte multe cheltuieli, calitatea a inceput sa scada din cauza acestui “foarte mult” in acest timp afecteaza calitatea materialelor din punctul meu de vedere si in conditiile acestea daca ar cumpara de la dumneavoastra si-ar pastra intr-un fel si calitatea si pretul bun, calitate buna, pana la urma asta se si cauta.

Cosmin – De exemplu am observat ca din cauza concurentei acerbe producatorii s-au aliniat la cererile depozitelor si hipermarketurilor mari care au cerut un anumit nivel de calitate. Si-au facut o gama proprie de produs, au incercat sa faca o gama low-cost, eco. Sunt multe produse pe care le veti gasi in depozite si hipermarketuri, gama eco, dar nu explica nimeni ce inseamna gama asta eco. Gama eco inseamna ca li se da un produs, aparent cu caracteristici normale dar cu o calitate mai slaba, mai subtinre, mai usor, mai mic ca sa incapa in masina.

Izabela – Deci au facut economie sau rabat la ceva din compozitie.

Cosmin – Dar nimeni nu a facut rabat la pret sau la adaos, pentru ca cheltuielile au crescut, salariile au crescut, terenurile au crescut, investitiile celor care au depozite si hipermarketuri au crescut.

Izabela – Se face rabat la calitate ca sa se mentina preturile.

Cosmin – Da, iar toata chestia asta se astupa printr-un marketing foarte bine facut, publicitate agresiva, marketing, deci clientul nu mai stie ce se intampla in piata, el vede rigipsul la 13 Lei placa dar de fapt cu profile si celelalte produse complementare acestui sistem de rigips clientul ajunge la o suma mult mai mare decat daca isi face calculul invers, trimite necesarul
si primeste oferta totala. Simplificam modul de achizitie si incercam sa-l ajutam pe client sa-si dea seama de ce oferte sau alternative are. Nu mai punem faptul ca atunci cand cumperi dinr-un supermarket sau depozit tu ca si client te duci iti ei marfa ti-o pui in cos, din cos o pui la casa, de la casa o pui iar in cos, din cos o pui in masina, de la masina o duci in casa, deci faci foarte multe drumuri si chestii care nu sunt normale din punctul mei de vedere in vremurile pe care le traim. Cu toti avem un serviciu, cu toti avem o familie, cu toti avem responsabilitati, deja mult prea multe si daca mai si suntem intr-o perioada in care construim, acei ani in care construim pentru noi sunt dezolanti. Toata lumea trage de noi, constructorii sau meseriasii ne iau de manuta si ne duc la un magazin unde stiu ei ca au un adaos, iar atunci clientul cumpara mai scump el nu stie lucrul asta, merge pe mana meseriasului, de asta cand aveti pe cineva care va spune: “Hai ca stiu eu un pret mai bun.” sau “Hai ca te duc eu undeva.”, intotdeauna verificati acest lucru pentru ca e posibil sa platiti mult mai mult in plus. Acel comision pe care-l ia meseriasul.
Izablea – Poate sa fie si de 10-20%, in conditiile in care dumneavoastra, banuiesc ca nu aveti un adaos la aceste materiale mai mare de 10%.

Cosmin – Depinde de gama de produse, poate ca 10% nu pare nimanui mult, sa zic asa, dar 10% la 1000 Lei, e o marfa in oras, dar la o imvestitie care poate sa se duca la 200.000 Lei, cat pot sa coste materialele de constructii pentru o casa, asta insemnand fier beton, BCA, acoperis , interioare, izolatie.

Izabela – 200.000 Lei, la cantitate mare, 10% inseamna mult.

Cosmin – La o casa poti sa economisesti 20.000-30.000 Lei daca esti atent si nu mergi pe mana nimanui, iti cumperi singur materialele. Noi in cazul acesta avem si consilierea colegilor nostri care-l lamuresc pe client, ce inseamna un pret mai mic in alta parte cu o calitate indoielnica, ce inseamna un produs mai slab, un produs mai bun, un produs profesional. E posibil sa-ti cumperi un produs profesional cu un pret pe care-l gasesti la depozit, dar acel produs pe care il gasesti in depozit sau hipermarket are o reclama bine pusa la punct.
Izabela – Acesta este viitorul pana la urma, comertul online, din punctul meu de vedere si pentru ca incet, incet aceste perioade de criza vor incepe sa dispara, aceste magazine cu atatea chirii, atatea oameni platiti care manipuleaza inca o data marfa, dar la un moment dat nu o sa mai existe mana de lucru si no sa mai aiba cine sa manipuleze aceasta marfa.

Cosmin – Piata transportului in Romania s-a pus cat de cat la punct si acum orice marfa poate ajunge in principiu intr-o saptamana, in cel mai rau caz, dintr-un colt al tarii in celalalt colt al tarii.

Izabela – Vindeti si gresie si faianta?

Cosmin – Da, vindem si gresie si faianta de la anumiti furnizori, anumiti producatori pe care ii avem in cataloagele de pe site-ul nostru.

Izabela – Si preturile foarte bune, banuiesc?

Cosmin – Da, clientul ne spune cam cati metri patrati de gresie vrea si noi ii facem pretul in functie de cati metri patrati vrea, adica nu putem sa-i da pretul nostru pentru ca putem sa vindem si cu 30 Lei si cu 35 Lei si cu 28 Lei. Daca vrea 30 m.p. este un pret daca vrea 3 m.p. e clar il indrumam la un depozit ca nu merita efortul nici pentru noi nici pentru dansul pentru ca marfa vine de la furnizor, nu poate sa vina 3 m.p. de la furnizor. Multi ar trebuie sa inteleaga si sa diferentieze lucrurile astea, 3 m.p. de gresie sun 2-3 cutii, le iei si le pui in portbagaj, dar 30 m.p. deja iti trebuie un transport, te implici mai mult si poti sa economisesti la 30-60 m.p. daca ai un hotel sau un restaurant de renovat. Avem foarte multe accesorii de interior: tapet special, ancadramente din poliuretan sau din polistiren, vopseluri speciale, tencuieli decorative, tehnici decorative de interior plus tamplarie PVC Salamander, produs premium pe care noi il vindem, foarte bine. Acoperisurile le poti cumpara de la orice producator, dar prin noi le cumperi mai ieftin decat daca te duci la un distribuitor local sau la furnizor direct, la fabrica, cum v-am spus. Avantajul principal este economia de timp, cum v-am spus iti neglijezi afacerea sau serviciul cautand acu’ in caru’ cu fan de fapt ca nimeni nu are cel mai bun pret, daca are stoc.
Izabela – In materiale de constructii nu prea se implica nevestele si aveti succes in afacere pentru ca este treaba de barbat si barbatii vor avea la dispozitie mult mai putin timp si cred ca va fi o afacere de viitor ca femeile stau mai mult prin magazine, cauta din punct de vedere a amenajarilor interioare, cum spuneati mai devreme de tapet; gresie; faianta, omul pana nu merge si vede ceva palpabil e putin mai greu.

Cosmin – De acord, dar de exemplu poate sa primeasca de la arhitect sau de la designerul lui sa primeasca un anumit producator.

Izabela – Sau le poate vedea in alta parte in magazin si poate direct sa va trimeata modelul respectiv, sa ceara un pret practic.

Cosmin – Exact, de exemplu spune:
Meserias – “Pentru tencuiala decorativa pentru exteriorul casei tale ai nevoie de 20 de galeti de tencuiala decorativa, din paletarul asta ai codul cutare, textura asta. De unde o cumparam? Stiu eu de unde.”
Clienti care nu accepta un sfat de genul acesta, isi cauta singuri. In momentul in care isi cauta singuri isi poti negocia si singuri si cumpara mai ieftin decat daca mergi pe mana constructorului care “stie el de unde”, exact cum v-am spus cu, comisionarea. Trimite ce are nevoie la noi si marfa vine de la fabrica, colorata, la client acasa, scutim foarte mult timp si produsul vine curat, nou.

Izabela – Nu se manipuleaza de doua, trei ori si nu exista acel adaos, orice om stie ca daca ajunge produsul la tine in casa la mana a treia ajunge de trei ori mai scump si pentru asta inlaturati in primul rand acest pret mare si in al doilea rand acea incarcare descarcare si timp. Care ar fi cea mai mare perioada de timp in care puteti livra?

Cosmin – Deci am avut situatii in business-ul nostru in care am livrat in 24 de ore anumite produse, pentru ca marfa era pe stoc, era in zona clientului, dupa ce ne-au intrat banii imediat am facut livrarea. Sunt comenzi care dureaza doua zile; trei zile; patru zile, depinde de situatie, noi tocmai de asta am sfatuit clientii sa se organizeze putin mai devreme in asa fel in cat sa avem timp sa livram, pentru ca noi suntem undeva la mijloc intre furnizor si client. Clientul trebuie sa inteleaga ca noi lucram in interesul lui.

Izablea – Sunteti interfata, pe dumneavoastra va trage la raspundere clientul.

Cosmin – Exact, dar noi promitem ce ni se promite de la furnizor. Sunt situatii in care furnizorii nostri intampina dificultati in procesul acesta logistic de incarcare; descarcare; livrare; masini, se poate intampla orice, mai ales pe drumirile din Romania si se poate intampla ca marfa sa intarzie. Noi pe tot parcursul cu clientul tinem legatura si-i spunem statusul comenzii: “Sa incarcat, pleaca spre dumneavoastra.” sau “Se va incarca maine si pleaca spre dumneavoastra.”.In cazul in care produsele vin din import, de exemplu pentru o hala sunt anumite produse speciale cu caracteristici speciale si atunci ele vin din Turcia, Grecia sau Ucraina. Aceste produse din import pot dura intre o saptamana, doua sau chiar trei saptamani in functie de stocuri si in fucntie de producerea lor. Noi am incasat banii, lansam comanda si ne ingrijim ca clientul sa fie tinut la curant sa ne incadram in termenul pe care-l dam.

Izabela – S-au intamplat intarzieri majore?

Cosmin – Da, dar nu neaparat intarzieri majore, dar s-a intamplat sa fie viscol si sa se livreze a doua zi, s-a intamplat si sa dispara marfa de pe stoc pana au intrat banii de la client si atunci a trebuit sa mai amanam o zi si sa livram din alta parte, de la alt depozit.

Izabela – Deci este chestie de zile, nu de saptamani, luni?

Cosmin – Nu, dureaza doua; trei; patru zile, depinde, cand se coloreaza o tencuiala decorativa dureaza trei zile.

Izabela – Deci asteptati pe site-ul dumneavoastra o comanda de o casa si puteti livra in maxim o saptamana, doua in functie de stocurile furnizorului.

Cosmin – Deci noi putem sa livram orice cantitate oricat de repede, problema este asa, si clientul nostru care cumpara de la noi nu poate sa depoziteze sau sa consume atatea materiale pe cat cumpara, adica noi suntem cumva consilierii lui si-l ajutam si discutam normal: cand are nevoie, care sunt urmatoarele etape din constructie, cand ajunge marfa, cum vrea sa facem descarcarea, dimineata, dupa amiaza, de comun acord deci lucram in interesul clientului e un lucru care nu se intampla in Romania, e un lucru care e foarte neglijat, este unic si daca clientii nostri ar intelege exact ce facem ar fi extrem de deschisi. Am avut probleme la inceput, ca in orice business sunt si provocari, cea mai mare provocare si cea mai mare problema a noatra a fost incasarea banilor in avans.

Izabela – Nu neaparat in business, in viata sunt tot felul de probleme, deci in orice sunt probleme nu neaparat in business, dar atata timp cat sunteti trup si suflet pentru client si incercati sa-i rezolvati problemele ca sa nu mai zic ca o parte importanta din bani ramane in buzunarul lui.

Cosmin – Asta voiam sa spun ca de fapt intre noi si client este un parteneriat, daca clientul intelege ca nu suntem nici sclavi, ca de multe ori se confunda statutul nostru, deci noi suntem intr-un parteneriat in care toata lumea are de castigat, mai putin depozitele sau hipermarketurile care au de pierdut, le-am luat o parte din clienti care au inteles si care apreciaza comoditatea si transparenta. Dar am avut clienti care au apreciat foarte mult sistemul nostru de lucru si au inteles ca suntem intr-un parteneriat cu totii, noi incercam sa-l ajutam sa isi identifice nevoile si sa-i dam cea mai buna varianta. In concluzie functionam ca un borker online de materiale de constructii, cum este broker-ul la asigurari noi suntem borker pe partea asta de materiale de constructii, nu ne identificam cu, cuvantul borker dar cam acelasi sistem este.

Izabela – Doar tranzactionati si aveti si dumneavostra un procent mic si sunteti pana la urma interesati de valori cat mai mari ca sa va raman si dumneavoastra in buzunar.

Cosmin – Cat sa ne scoatem cheltuielile si sa evoluam, sa aducem colegi noi, sa intarim brand-ul. Singura noatra problema la inceput a fost ca, clientul nu a avut incredere in ceea ce facem si nu ne dadea bani in avans, asa functioneaza la noi sistemul. De ce functioneaza asa? Pentru ca in urma ofertei pe care o facem se emite o factura proforma, aceasta reflecta marfa pe care clientul o comanda la noi, se inchei un contract cu specificatii daca este cazul de culoare, dimensiuni, de cantitate, de termen de livrare.

Izabela – Daca cineva greseste culoarea, va asumati raspunderea?

Cosmin – Daca gresim noi comanda ne asumam greseala sau daca greseste producatorul isi asuma greseala, daca greseste clientul isi asuma greseala, deci fiecare trebuie sa-si deschida ochii cand da o comanda, daca tu vrei verde si scrii rosu e problema ta.

Izabela – Dar daca va dau comanda de alta dimensiune, sa zic de rigips, si vreau sa schimb, pur si simplu am gresit, ce se intampla? Pot trimite placile respective sa le schimbati cu ceea ce-mi trebuie de fapt?

Cosmin – O urcati in portbagaj si o puteti duce de acolo de unde a plecat marfa fara nici o problem. Se poate si la noi dar pe cheltuiala clientului, daca produsul nostru a fost conform cerintelor clientului nu e nici o problema, totul este in regula, schimbam, daca produsul a fost deteriorat il luam noi, dar de obicei clientul cand primeste marfa verifica avizul, verifica marfa daca ii convine o ia daca nu o refuza.

Izabela – Dar daca sunt o suta de placi de rigips verifica placa cu placa, nu?

Cosmin – Da, daca este din acoperis la casa la fel il desface, verifica cu delegatul firmei sau soferul si verifica absolut toate accesoriile.

Izabela – Si acele prinderi, tot, si daca nu observa ca o prindere e pe stanga si pe dreapta sau una e pe stanga si alta pe dreapta.

Cosmin – Nu pleaca nimeni de acolo pana toti sunt lamuriti.Totul este transparent, se pot intampla si situatii de genul, neplacute, in care soferul a pierdut sau a dat la client alte produse, nu este nici o problema, se scrie pe spatele avizului ca s-au pierdut trei piese si se pun inapoi, nu este nici o problema, se trimit ulterior. Singura problema care am avut-o este cu incasarea banilor, revenim la acest lucru, pentru ca e un lucru foarte important, nu se poate plati la livrare, se plateste marfa in avans conform contractului si facturi proforme, comanda pleaca de la noi la furnizor, furnizorul incarca masina si trimite marfa la client, deci nu este delegat de-al nostru cu marfa in masina. A nu se confunda cu depozitele clasice sau cu depozitele care trimit marfa si iau banii.

Izabela – Deci furnizorul respectiv trimite marfa, o trimite cu transport propriu?

Cosmin – Exact, in loc sa vina la noi in curte se duce la client.

Izabela – Si nu o trimite cu un subcontract unde poti plati la livrare.

Cosmin – Se plateste marfa in avans, in caz ca clientul se razgandeste si marfa nu a plecat din curtea furnizirului nostru se poate opri procesul, dam banii inapoi clientului, retragem comanda de la furnizor, adica marfa nu pleaca nu se intampla nimic, daca ajunge marfa la client si acesta se razgandeste, pe cheltuiala acestuia, daca sunt motivele lui si se razgandeste din motive obiective sa zic asa, luam marfa dar pe cheltuiala clientului si dam restul de bani inapoi normal fara nici o problema. Dar acest lucru l-am rezolvat cu siguranta banilor ca in mediul online multi s-au speriat ca aceste, sa zic asa, tepe au functionat si inca mai functioneaza in anumite situatii si s-au speriat multi oameni ca nu vor primi marfa, dau banii inainte si cred ca nu le mai ajunge marfa.

Izabela – Traim intr-o tara in care asta este la ordinea zilei, iar omul in momentul in care da banul din buzunar incepand deja in noaptea respectiva pana cand se vede cu marfa in curte nu mai doarme.

Cosmin – Noi am rezolvat-o prin faptul ca am rugat clientii nostri care au primit deja marfa sa ne faca cateva filmari, videouri. Avem pe site-ul nostru, pe Vindem-Ieftin.ro, la sectiunea “Recenzii video” avem recenziile clientilor nostrii care au cumparat si care au primit marfa si sunt recenzii naturale, facute si filmate de catre clientii nostri, asa am reusit cumva sa scapam de una dintre cele mai mari probleme. Pe prima pagina a site-ului puteti pune necesarul de materiale, numarul de telefon si noi o sa contactam clientul ulterior in baza nevoilor pe care la are si stabilim daca putem sau nu putem sa-l ajutam ca de fapt despre asta este vorba.
Izabela – Daca n-ati putea sa-l ajutati, in conditiile in care ar cumpara o cantitate cat mai mica.

Cosmin – In principiu ori il indrumam, cum am spus, la alt furnizor, local, ori daca nu incercam sa-l ajutam chiar daca pentru noi este foarte greu sa livram cantitati foarte, foarte
mici, de exemplu au fost clienti care au vrut trei tevi, e greu ca sunt si lungi si trebuie sa vina masina speciala, dar incercam sa facem tot ceea ce putem sa-l ajutam. Sa stiti ca am avut clienti si sunt anumiti clienti care sunt in zone mai retrase, ganditi-va la cate comune, orase mai mici care au depozite locale.

Izabela – Au avut acces la informatie, eu sunt uimita pentru ca in Bucuresti, capitala Romaniei, accesul la informatie exista, intradevar, dar din reticenta oamenilor din modul in care am crescut cu mentalitatea respectiva de acum ceva ani in urma si nu incercam sa evoluam sunt tot mai, am vizualizat si eu aceste recenzii ale dumneavoastra, uimita ca oamenii din provincie sunt mult mai evoluati si deschisi.

Cosmin – Le place ideea de a avea pe cineva la dispozitie. Noi punem la dispozitie, un om, un consultant care sa fie cumva agenda lui, deci el suna si spune: “Doamna/domnule vreau si eu aceste produse!”, “Ce puteti face pentru mine?”, “Cum m-a puteti ajuta?”, “Imi puteti livra?”.

Izabela – Vreau sa-mi faceti o incheiere, ce ar trebui sa inteleaga? Mai avem doar doua minute din emisiune, timpul trece foarte repede din pacate.

Cosmin – Eu va multumesc foarte mult pentru ca am avut oportunitatea de a fi la dumneavoastra in emisiune si a-mi spune cele doua pasiuni pe care le am.

Izabela – Si eu va multumesc ca ati venit! Pe langa faptul ca sunt doua pasiuni sunt doua lucruri, din punctul meu de vedere care si eu activez in domeniul dumneavoastra cat de cat suntem pe aceeasi lungime de unda, eu cel putin am ramas impresionata de noua tehnologie cu privire la acele panouri din fier cu acele decupaje, ca si design cat si ca pret pana la urma, preturi destul de accesibile, trebuie sa inteleaga telespectatorii. Pretul accesibil, design impresionant, nici nu imi dadeam seama cand am vazut pozele despre ce este vorba si cu privire la cea dea doua pasiune cu materialele de constructii mi se pare cel mai bun lucru.

Cosmin – Este viitorul in comertul materialelor de constructii, faptul ca poti sa livrezi in toata tara si gratuit si mai ieftin decat in depozite si foarte multi din echipa noastra cred in acest lucru si chiar si clientii au inteles, ne sunt alaturi, ne trimit recenzii si ne sustin mereu.

Izabela – Si noi suntem alaturi de dumneavoasta si va vom recomanda la randul nostru, va multumim ca va ganditi si la oameni in general si oamenii ar trebui sa se gandeasca sa achizitioneze si sa studieze pana la urma mai mult piata.

Cosmin – Va multumim!

Izabela – Le multumim telespectatorilor nostri! Si ne revedem saptamana viitoare la o nou editie. O seara placuta in continuare!