oamenii cumpara de la oameni vindem ieftin 2fw cqd3w 1

OAMENII CUMPARA DE LA OAMENI

Untitled 6 500x400 1

OAMENII CUMPARA DE LA OAMENI

 

,,Viziunea pe care o alegi defineste peisajul din fata ochilor tai. ,,

— D’AARVAL —

Construieste-ti gandurile si mai apoi vei locui confortabil peste tot !

 

p 197187 900x675 00 65 533x400 1

 

Pornind  de la prioritarul aspect  – Vanzarile si nevoile oamenilor  –  conceptul Vindem-Ieftin.ro implineste in totalitate aspiratiile clientilor cu o minte deschisa si atenti la detalii.

Ca in orice domeniu,viata  in constructii este ghidata peste tot de legi fundamentale ale alegerilor cu care ne proiectam in realitate conceptiile si nevoile.

Comportamentul oamenilor este mereu rezultatul incercarilor lor de a-si satisface una sau mai multe dintre cele cinci nevoi fundamentale:

  1. Nevoi fiziologice: hrana, reproducere, adapost, odihna etc.
  2. Nevoi care tin de siguranta si protectie: stabilitate, protectie, loc de munca, pensie, asigurare.
  3. Nevoi sociale: acceptarea de catre grup, prietenie, iubire, familie.
  4. Nevoi care tin de ego: respect din partea celorlalti, recunoastere, raspundere, importanta.
  5. Nevoi care tin de autorealizare: satisfactie personala, atingerea propriilor obiective, realizarea propriilor aspiratii.

Pentru orice produs ti-ai propus sa achizitionezi  trebuie sa iti pui  doua intrebari:

 

– Ce imi doresc sa cumpar intr-adevar?

– De ce eu as cumpara  ceea ce altcineva ar cumpara ?

 

 

ban vin 400x400 1

 

In cautarea raspunsurilor trebuie sa tii cont de faptul ca ceea ce apare este deseori foarte departe de realitate. Ca in orice alta stiinta, exista o serie de teorii si metode referitoare

la vanzare-cumparare, fiecare cu adevarurile sale.

 

Dincolo de orice metoda, teorie sau sintetizare, esenta vanzarii se poate rezuma intr-o fraza: descopera ce iti doresti ca sa stii  de la cine poti obtine ajutorul.

 

Stim cu totii  ca oamenii cumpara, de regula, din trei considerente:

– considerente rationale,

– considerente emotionale,

– considerente rational-emotionale.

 

EXERCITIU :

 

Overthinking 2

 

 

Punand in practica mental considerentele rational-emotionale – este oare posibil sa transferati decizia de achizitionare a unei case ,din sfera emotionalului in cea a rationalului?

 

Cu greu se poate oferi un raspuns… O casa de 200.000 de euro care, in aparenta, nu are cu nimic mai mult fata de una de doar 120.000 euro. Tot ceea ce puteti face este sa

 

va situati la granita dintre rational si emotional.

Oamenii adora sa fie mintiti frumos.  Adora sa li se spuna ca in noua casa  vor fi adevarati regi ai orasului. Toti oamenii, muritori de rand, vor intoarce capul dupa aceasta

 

adevarata “bijuterie”.

Asa a inteles Compania Vindem-Ieftin.ro cat de importante sunt aspectele de relationare intre ofertant si client.

 

Asadar, un mesaj la limita dintre cele doua considerente prezentate anterior, cu trimiteri cand catre unul, cand catre celalalt, este, in foarte multe cazuri, solutia ideala!

 

Cunoastem faptul ca nimeni nu vrea un anumit produs, ci mai curand raspunsul la o nevoie.

 

Nu se vinde o casa  ci stilul constructiei , frumusetea ei, confortul pe care il ofera ; nu se vinde o cladire ci  posibilitatile pe care ea le pune la dispozitie, etc.

 

Asadar  in loc sa cumperi e ideal sa construiesti pentru ca singur poti crea mai mult decat iti ofera orice  casa sau cladire gata construita!

 

CINE  TE  AJUTA  ATUNCI  CAND  CONSTRUIESTI ?

coperta scola de c 764x400 1

 

Stiai ca toti cei din jurul tau in momentul in care iti exprimi dorinta de a construi  vor pune accent pe  slabiciunile tale senzoriale ?

Exact asa!

De cate ori ai auzit  venind din parte celui care consideri ca te va indruma sau ajuta  in proiectul constructiei casei tale intrebarea : “Daca am inteles bine, ceea ce doriti dumneavoastra este…”

 

Cu siguranta niciodata sau rareori. Asta pentru ca intermediarul careia tu ii acorzi increderea de a initia acest pas important in proiectarea si constructia casei la care visezi joaca urmatoarea carte.

 

Credem ca exact aici facem diferenta  noi – Compania Vindem-Ieftin.ro  – ca si concept UNIC pe care l-am adoptat la baza , acela de a oferi consultanta clientilor pentru ai ajuta

 

sa plece cu pasi siguri si corecti pe  drumul catre proiectul final.

 

Odata intelese dorintele si ambitiile clientului  ne este mult  mai usor sa le  proiectam o viziune asupra calitatii, pretului si celorlalte avantaje ale unui produs achizitionat de la

 

noi.

Acestea toate  pot fi satisfacute cu ajutorul produsului oferit prin consultanta .

 

Utilizata la momentul oportun, aceasta tehnica este deosebit de puternica.

 

Noua, in primul rand ne  confirma faptul ca potentialii clienti  au certitudinea ca am inteles intr-adevar care sunt nevoile lor.

 

Asta va  determina sporirea dorintei  si increderii clientului pentru serviciul pe care il oferim de la primul contact pana la recenzia sau feedack-ul  pe care le primim.

 

72 722625 business shake hands 759x400 1

 

Este esential sa tinem cont de nevoile clientului , motiv pentru care Compania Vindem-Ieftin.ro a creat prin sistemul propriu de marketing , identificarea dorintelor clientilor

 

punand la dispozitie o intreaga echipa de consultanti care preiau direct informatiile.

 

 Tinem cont de anticiparea obiectiilor clientului si ii dam de la bun inceput detaliile despre faptul ca marfa va pleca catre dansul direct de la producator si astfel lantul va fi scurtat.

 

Ne bazam pe obtinerea unui acord conditionat de faptul ca fiecare client trebuie sa inteleaga ca pretul final este definit  de cantitatea pe care o cumpara.

 

Acest concept  care spune ca  :

80% Atitudine si 20% Aptitudine =  o regula general valabila pentru orice om de vanzari

 

imag articol 2 711x400 1

 

Cheia Vindem-Ieftin.ro = ATITUDINEA PE CARE O AVEM. Atitudinea fata de noi, fata de compania pentru care lucram si fata de clienti. Este o punte bine ancorata care ne

 

duce de la vis la realizarea obiectivelor.

 

Asta pentru ca raportarea la client este partea cea mai tehnica si mai interesanta.

 

Raportarea la client inseamna patrunderea in “harta lumii” clientului si utilizarea ei pentru a comunica cu el.

 

Sa nu uitam ca  avem cu totii un sistem emotional de care ne lasam deseori purtati in evenimentele cele mai importante din viata noastra. La fel se intampla si cand construim.

 

Nu uitati ca OAMENII CUMPARA DE LA OAMENI. Clientii nu vor sa vada in ofertant un robot, ci un prieten. Si asta reuseste sa  construiasca o relatie intre noi si client .

 

Speram ca am reusit sa va descriem si o alta latura nevazuta a Companiei Vindem-Ieftin.ro

pentru a intelege cu totii ca : Nimic nu este imposibil atunci cand crezi !

 

Articolul de :

Diana Doina Doina

 

logo vindem 800x396 1