Termeni si conditii Vindem Ieftin

Alege categoria

Vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.vindem-ieftin.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.

La fiecare utilizare sa cititi cu atentie informatiile afisate, deoarece pot aparea modificari, iar utilizarea site-ului implica acceptarea acestor modificari.

Datorita politicii noastre de transparenta, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile.

Vindem-ieftin.ro isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, fara o notificare in prealabil sau precizare a motivelor. Vindem-ieftin.ro isi rezerva dreptul de a corecta orice eventuala eroare sau omisiune in afisare care poate interveni datorita unor greseli umane sau de software. Continuarea utilizarii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

Site-ul www.vindem-ieftin.ro este proprietatea IND CEMA INTERNATIONAL SRL si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul scris al IND CEMA INTERNATIONAL SRL a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.

Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.vindem-ieftin.ro reprezinta acordul dumneavoastra privitor la termenii si conditiile inscrise pe acest site.

1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vindem-ieftin.ro si IND CEMA INTERNATIONAL SRL respecta legile in vigoare privitoare la confidentialitatea datelor si garanteaza folosirea datelor oferite de utilizatori sai doar in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea si procesarea comenzilor, stabilirea contactului cu clientii, pentru informatii despre oferte).

Vindem-ieftin.ro si IND CEMA INTERNATIONAL SRL nu incurajeaza spamul.

Vindem-ieftin.ro nu furnizeaza, nu ofera, nu face schimb cu terti datele oferite de clienti sai, decat cu acordul explicit al acestora.
Vindem-ieftin.ro nu face publice datele furnizate de clientii sai. La solicitarea scrisa (e-mail, fax) sau telefonica a clientilor, datele furnizate sunt sterse din baza noastra de date.

Vindem-ieftin.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru informatiile pierdute ca urmare a unor erori sau eventuale probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau a actiunilor unor terte persoane.

Vindem-ieftin.ro isi reverva dreptul de a-si selecta clientii si sa refuze colaborarea cu clientii care manifesta comportament si limbaj neadecvat sau au in baza noastra de date comenzi anulate succesiv, facturi neachitate sau intarziate, livrari refuzate.

2. POLITICA DE RETUR

– Pentru detalii, ne puteti contacta la :

Tel: 0238 560 000

IMPORTANT:

PENTRU COLETE DETERIORATE SAU CARE NU AU FOST LIVRATE CORESPUNZATOR, NU NE ASUMAM RASPUNDEREA.

Returul se asigura pentru:

– produse livrate incomplet sau sunt defecte ta caror stare a fost sesizata pe avizul de insotire marfa. Formularele de retur completate fara a avea, in prealabil completat acest aviz, nu sunt luate in considerare. Formularul de retur se completeaza in termen de 24 de ore de la receptia marfii. Orice formular completat dupa acest termen, nu mai este luat in considerare.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat, Urgent Curier, sau la punctul de lucru din Ramnicu Sarat. In cazul returului prin curier, costurile de transport vor fi suportate de catre cumparator.

Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie in original si de copia facturii de achizitie.

Acest serviciu nu se aplica resellerilor care achizitioneaza produse din oferta Vindem-ieftin.ro

In cazurile in care produsele returnate la sediul firmei noastre prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a avea in prealabil avizul in care se mentioneaza motivul refuzului si numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

  1. Completeaza AZIVUL DE INSOTIRE A MARFII cu defectul sesizat si cere o copie curierului/transportatorului pentru a fi trimis impreuna cu formularul de retur pe adresa de e-mail: office@vindem-ieftin.ro;
  2. Completeaza FORMULARUL DE RETUR (aici) si trimite-l pe e-mail office@vindem-ieftin.ro in vederea returnarii produsului achizitionat.
  3. Dupa trimiterea formularului si confirmarea primirii formularului de catre un operator al Vindem-ieftin.ro, se va emite un numar de retur. Acest numar se va mentiona pe documentul de transport a curierului care va ridica coletul.
  4. Ridicare coletului de catre curierul Urgent Curier se face in maxim 2 zile lucratoare in baza unui aviz telefonic prin care veti comunica ora de preluare a coletului.
  5. ATENTIE LA EXPEDIERE:

-sa aveti numarul de retur comunicat de unul dintre operatorii Vindem-ieftin.ro pentru a-l trece pe documentul de transport;

-sa atasati in mod obligatoriu copia dupa factura si originalul certificatului de garantie al produsului;

-sa aplicati o eticheta care sa contine urmatoarele informatii:

Expeditor:   ……………(numele si prenumele dumneavoastra/numele societatii)

Adresa: Str. ………….., Nr….., Oras………, Judet…………..

Destinatar: S.C. IND CEMA INTERNATIONAL S.R.L.

Adresa: Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr. 36, localitatea Ramnicu Sarat, judetul Buzau

Numar Retur: ………..

Cumparatorul poate opta pentru una dintre optiunile de mai jos:

1)      Produsele RETURNATE se pot inlocui in termen de 10 zile, in functie de disponibilitate;

2)      Banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs;

3)      Retur bani in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre Videm-ieftin.ro, in contul indicat la completarea formularului.

Pentru comenzile achitate in avans, returul banilor se face in termen de maxim 30 zile, in contul din formularul de retur trimis de client.

Exceptii

  1. Categoriile de produse care nu se pot returna, decat daca sunt sigilate in ambalajul original:
  2. Sisteme sanitare (Chiuvete si baterii chiuvete).
  1. Nu se pot returna produse in urmatoarele situatii, decat daca sunt incomplete sau defecte :

l. Produsul care a fost adus pe “comandă specială” *(COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar/client si care nu se afla in lista uzuala a Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar/client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala).

2. Produsul care nu mai are complet ambalajul original in care a fost livrat;

3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

4. Aparatele de aer conditionat care au fost montate sau alte obiecte care prezinta urme de utilizare (uzura, socuri electrice sau mecanice etc)

ATENȚIE:

Produsele din comenzile speciale, ce au fost comandate la dimensiuni special cerute de client, nu pot fi returnate, din această categorie făcând parte: țigla metalică, tabla cutată, vata minerală și bazaltică, tencuieli decorative speciale, tâmplăria PVC, uși de garaj, rulouri, profilele decorative, șipca metalică, panouri sandwich.

3. MODALITATI DE LIVRARE

–          Livrarile se fac de luni pana vineri, intre orele 8:00-19:00;

–          Valoarea minima pentru comenzile generate pe site-ul VINDEM-IEFTIN.RO este de 800 ron (TVA inclus).

–          Conditiile de livrare impreuna cu alte detalii legate de livrare se confirma numai de catre un operator al Vindem-ieftin.ro;

–          Produsele comandate se livreaza utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.

ATENTIONARE
La livrarea produselor, va rugam verificati cu atentie cantitatea si starea acestora.
Nu vom fi responsabili în fața nici unei persoane sau institutii, care constata neconcordante privind cantitatea sau starea produselor, in afara prezentei delegatului(soferului).

Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare si receptie.

–          Livrarea se face prin firme specializate de curierat sau transportatori:

a)      GRATUIT la adresa/santierul dumneavoastra. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:

*valoarea comenzi de minim 1000 lei (TVA inclus);

*sa nu solicite descarcare mecanizata cu masina cu brat hidraulic;

*volumul produselor sa nu depaseasca 24 metru cubi sau lungimea de 6 metri;

*adresa indicata este in resedinta de judet. Pentru transportul in zonele care nu include aceasta arie, valoarea transportului va fi comunicata inainte de confirmarea comenzii (costul nu va include rambursul).

b)     MASINA CU DESCARCARE . La solicitare, clientul beneficiaza, pana la locul dorit, de acest serviciu daca se indeplinesc urmatoarele conditii:

*Pentru autoutilitara cu macara se achita 85 lei (TVA inclus) pentru adresele situate in resedinta de judet. Pentru alte zone, valoarea acestui serviciu va fi transmisa inainte de confirmarea comenzii (livrarea va include doar o descarcare). In acest caz, se va asigura un spatiu de descarcare fata de automacara de 6 metri;

* Pretul pentru descarcare mecanizata este de 25 ron (TVA inclus) pentru fiecare palet, livrarea minima fiind de 6 paleti. In acest caz, limita maxima este de 2000 kg si 10 metri fata de autoutilitara

NOTA: COSTUL TRANSPORTULUI IN ALTE LOCALITATI, IN AFARA CELOR AFLATE IN RESEDINTA DE JUDET, SE FACTUREAZA DUS-INTORS DE LA SEDIUL FIRMEI NOASTRE PANA LA ADRESA INDICATA DE CLIENT.

–          Termenul de livrare: minim 24 de ore, maxim 30 zile de la confirmarea comenzii.

Termenul de livrare este influentat de disponibilitatii in stoc a produselor sau daca produsele se aduc aduc pe comanda speciala. COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar/client si care nu se afla in lista uzuala a Furnizorului sau cuprinde produse cu elemente tehnice atipice, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar/client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.

– Livrarea produselor se face din momentul in care s-au confirmat toate detaliile comenzii (preturi, stocuri, modalitate de plata, termen de livrare) de catre unul din operatori VINDEM-IEFTIN.RO. Confirmarea comenzii se va face in maxim 2 (doua) ore de la receptionarea Comenzii de Produse prin e-mail, fax sau telefon.

IMPORTANT

Daca la solicitarea clientului se modifica comanda dupa ce aceasta a fost validata de un operator Vindem-ieftin.ro si confirmata de client, diferenta de valoare va fi achitata de client.

– In cazul in care se renunta la comanda in termen de 1 (una) ora de la plasarea comenzii, fara ca aceasta sa fie confirmata de un operator Vindem-ieftin.ro, nu se percepe nicio penalitate. Daca se renunta la comanda dupa confirmarea acesteia, avansul nu se restituie, fiind considerat plati daune interese pentru prejudiciile cauzate CASEI DE COMENZI.

– Comanda se va livra printr-un curier/transportator agreat sau se va ridica de la punctul de lucru doar după achitarea integrală a facturii;

– Paletii vor fi returnati :

a) imediat dupa descarcare, prin constatarea returului in Azivul de insotire a marfii;

b) printr-un circuit de schimb al paletilor si al ambalajelor care este constatat prin Procese-Verbale de Predare-Receptie. In acest caz, returul paletilor va fi asigurat de client.

4. MODALITATEA DE PLATA

PLATA IN avans

– pentru comenzile mai mari de 500 lei (TVA inclus) dupa cum urmeaza: 50% din valoarea facturii cu ordin de plată sau numerar; diferența se va achita la ridicarea comenzii de la sediul firmei;

– pentru produsele care fac parte dintr-o comanda speciala. COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar/client si care nu se afla in lista uzuala a Furnizorului sau cuprinde produse cu elemente tehnice atipice, dar care pot fi livrate in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar/client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.

PLATA IN NUMERAR

– pentru comenzile mai mici de 500 lei (TVA inclus) plata se face, in lei, integral la livrare sau la ridicarea produselor de la punctul de lucru.

ORDIN DE PLATA

– doar in baza facturii proforme emise, in urma confirmarii telefonice a comenzii de catre un consultant de vanzari. In cazul produselor livrate la domiciliul clientului sau pe santier, plata facturii se va face integral, prin ordin de plata.

Pentru conturile in EURO, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb BNR din ziua facturarii.

Nota:

Orice comisioane in legatura cu tranzactiile efectuate prin banca (card, ordin de plata s.a.) pot fi instituite exclusiv de banca dvs. pe baza contractelor de card, cont curent s.a.

Neplata in termen de 24 ore a facturii de avans, da dreptul CASEI DE COMENZI de a refuza livrarea materialelor comandate si confirmate. In acest caz, avansul nu se restituie fiind considerat plati daune interese pentru prejudiciile cauzate CASEI DE COMENZI.

Plata se va face in:

Trezorerie Râmnicu Sărat IBAN RON: RO68 TREZ 1675 069X XX00 3760
CECIBAN RON: RO86 CECE B000 30RO N044 4253
ALPHA
BANK
IBAN RON: RO93 BUCU 1441 3042 3961 1RON
IBAN EURO: RO24BUCU1441215956720EUR
BCRIBAN RON: RO66 RNCB 0097 1206 8213 0007
BTIBAN RON: RO96BTRLRONCRT0333989202
IBAN EURO: RO46BTRLEURCRT0333989202

Retur produse

IMPORTANT:

PENTRU COLETE DETERIORATE SAU CARE NU AU FOST LIVRATE CORESPUNZATOR, NU NE ASUMAM RASPUNDEREA.

Returul se asigura pentru:

– produse livrate care prezinta defecte calitative si a caror stare a fost sesizata pe avizul de insotire marfa. Formularele de retur completate fara a avea, in prealabil completat acest aviz, nu sunt luate in considerare. Formularul de retur se completeaza pe loc la receptia marfii impreuna cu delegatul de la producator semnat de ambele parti. Orice formular completat dupa acest termen, nu mai este luat in considerare.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de transport agreat de transportator, sau la punctele de lucru din Ramnicu Sarat, Ploiesti, Focsani pentru produsele livrate pe aceste zone. Pentru returul produselor care nu fac obiectul unor returi calitative costul returului este suportat integral de comparator. In cazul returului prin curier, costurile de transport vor fi suportate de catre cumparator.

Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie in original si de copia avizului de insotire.

Acest serviciu NU se aplica resellerilor care achizitioneaza produse din oferta Vindem-ieftin.ro

In cazurile in care produsele returnate la sediul firmei noastre prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a avea in prealabil avizul in care se mentioneaza motivul refuzului si numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

 

  1. Completeaza AZIVUL DE INSOTIRE A MARFII cu defectul sesizat si cere o copie curierului/transportatorului pentru a fi trimis impreuna cu formularul de retur pe adresa de e-mail: comenzi@vindem-ieftin.ro;
  2. Completeaza FORMULARUL DE RETUR (aici) si trimite-l pe e-mail comenzi@vindem-ieftin.ro in vederea returnarii produsului achizitionat.
  3. Dupa trimiterea formularului si confirmarea primirii formularului de catre un operator al Vindem-ieftin.ro, se va emite un numar de retur. Acest numar se va mentiona pe documentul de transport a curierului care va ridica coletul sau a transportatorului.
  4. Ridicare coletului de catre curier se face in maxim 2 zile lucratoare in baza unui aviz telefonic prin care veti comunica ora de preluare a coletului.
  5. ATENTIE LA EXPEDIERE:

-sa aveti numarul de retur comunicat de unul dintre operatorii Vindem-ieftin.ro pentru a-l trece pe documentul de transport;

-sa atasati in mod obligatoriu copia dupa factura si originalul certificatului de garantie al produsului;

-sa aplicati o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:

Expeditor:   ……………(numele si prenumele dumneavoastra/numele societatii)

Adresa: Str. ………….., Nr….., Oras………, Judet…………..

Destinatar: S.C. IND CEMA INTERNATIONAL S.R.L.

Adresa: Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr. 36, localitatea Ramnicu Sarat, judetul Buzau

Numar Retur: ………..

 

Cumparatorul poate opta pentru una dintre optiunile de mai jos:

1)      Produsele RETURNATE se pot inlocui in termen de 10 zile, in functie de disponibilitate;

2)      Banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs;

3)      Retur bani in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre Videm-ieftin.ro, in contul indicat la completarea formularului.

Pentru comenzile achitate in avans, returul banilor se face in termen de maxim 30 zile, in contul din formularul de retur trimis de client.

 

EXCEPTII:

  1. Categoriile de produse care nu se pot returna, decat daca sunt sigilate in ambalajul original:
  2. Sisteme sanitare (Chiuvete si baterii chiuvete).
  3. Nu se pot returna produse in urmatoarele situatii, decat daca sunt incomplete sau defecte :
  4. Produsul care a fost adus pe „comandă specială” *(COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar/client si care nu se afla in lista uzuala a Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar/client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala).
  5. Produsul care nu mai are complet ambalajul original in care a fost livrat;
  6. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
  7. Aparatele de aer conditionat care au fost montate sau alte obiecte care prezinta urme de utilizare (uzura, socuri electrice sau mecanice etc)

ATENȚIE:

Produsele din comenzile speciale, ce au fost comandate la dimensiuni special cerute de client, nu pot fi returnate, din această categorie făcând parte: țigla metalică, tabla cutată, tencuieli decorative speciale, tâmplăria PVC, uși de garaj, rulouri, profilele decorative, șipca metalică, panouri sandwich, profile zincate, tencuiala decorativa colorata, polistiren pe grosime speciala, ancadramente si profile din polistiren realizate pe comanda speciala, pavaj, rolete,pazie, elemente speciale si accesorii inchidere, marmura si granit,teava metalica si europrofilele metalice debitate,
Pentru detalii suplimentare față de cele menționate mai sus ne puteți contacta la numărul de telefon 0238 560 000.

Livrarea si receptia produselor

Transportul marfii se efectueaza in functie de fiecare livrare.

Cumparatorul este obligat sa primeasca marfa de la caraus, intocmind actele doveditoare in caz de neconformitati. In cazul in care mijlocul de transport este returnat nedescarcat cumparatorul suporta toate costurile aferente.

Pentru o buna executare a contractului, cumparatorul va desemna un delegat care sa semneze pentru acceptare factura, respectiv avizul de insotire a marfii si va comunica vanzatorului, numele si datele de identificare a persoanei respective.

La documentele de transport se vor anexa:
  • avizul de insotire a marfii.
  • scrisoarea CMR dupa caz
  • alte documente convenite intre parti……………………………………………………….

La data incarcarii marfurilor in mijlocul de transport, riscurile asupra marfurilor se transmit de la vanzator la caraus.

Livrarea produselor se va face pe baza de receptie cantitativa si calitativa, efectuata la sediul Cumparatorului/Vanzatorului sau in locatia unde s-a convenit ca se va face livrarea.

In cazul in care prezenta reprezentantului vanzatorului nu este posibila in locatia de descarcare, procesul verbal de receptie va fi semnat de caraus.

Marfa receptionata nu mai poate constitui obiectul unor reclamatii ulterioare in ceea ce priveste cantitatea.

Calitatea produselor este atestata prin certificat de calitate sau declaratie de performanta ce insotesc produsele la livrare.

Reclamatiile ulterioare referitoare la viciile aparente de calitate pot fi formulate in scris  in termen de 24H(ore), de la data receptiei marfii, prin orice mijloc de comunicare care permite confirmarea de primire.

Reclamatiile calitative trebuie realizate in scris conform prevederilor de mai jos, in caz contrar nefiind luate in seama:
  • numarul si data contractului;
  • numarul comenzii;
  • denumirea produsului/produselor
  • seria si numarul facturii/avizului de expeditie
  • numarul coletelor
  • starea ambalajului
  • poze,inregistrari video din care sa reiasa neconformitatea;
  • motivul reclamatiei
  • semnatura si stampila reprezentantilor ambelor parti sau a carausului, cand prezenta reprezentantului  vanzatorului nu este posibila.
  • locul si data incheierii procesului-verbal;
Vanzatorul in termen de 2(doua) zile lucratoare de la primirea reclamatiei poate sa raspunda cu punctul sau de vedere si/sau poate sa decida:
  • respingerea reclamatiei, comunicand cumparatorului motivele care au stat la baza acestei decizii;
  • remedierea marfii/serviciilor reclamate pe cheltuiala sa;
  • acordarea unui discount;
  • inlocuirea marfii sau returnarea acesteia.

Cumparatorul NU este indreptatit sa solicite daune interese de la vanzator, cu privire la calitatea sau cantitatea marfurilor achizitionate, daca nu a respectat procedura de reclamatie sus-mentionata. 

Reclamatiile NU il exonoreaza pe cumparator de obligatia de a plati produsele care nu au fost reclamate sau de a respecta celelante obligatii contactuale. Reclamatiile verbale sau telefonice nu vor fi luate in considerare

Vanzatorul garanteaza Cumparatorul contra evictiunii totale sau partiale, dar si contra viciilor ascunse ale bunurilor livrate, in conformitate cu prevederile legale in materie.

S.C. IND  CEMA  INTERNATIONAL  S.R.L.

CUI: RO28117370

Nr. Reg. Com.: J10/185/2011

IBAN Bancpost Rm.Sărat

 RO71BPOS10111301970RON01

IBAN Trezoreria Rm.Sărat

RO68TREZ1675069XXX003760

Sediu social:

Com. Podgoria, sat Podgoria, nr. 384,  județul Buzău

Adresă punct de lucru și corespondență:

Str.  Alexandru Ioan Cuza, nr. 36

125300/Rm. Sărat, județul Buzău

Tel.: 0784-433.850

Fax: 0238-56 00 00

e-mail: florin.grosu@vindem-ieftin.ro

web: www.vindem-ieftin.ro

INFORMARE   PRIVIND   PROTECTIA   DATELOR

CU   CARACTER   PERSONAL

(GDPR)

 

  1. Operatorul economic, S.C. IND CEMA INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social: Com. Podgoria, sat Podgoria nr. 384, jud. Buzau, cod 127480, adresa punct de lucru si corespondenta: Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 36, Mun. Ramnicu Sarat, jud. Buzau, cod. 125300, reprezentat legal prin ing. Răileanu Cosmin-Silviu, în calitate de administrator, avand ca obiect de activitate -Comert cu ridicata al materialului lemnos si al materialelor de constructii si echipamentelor sanitare – 4673, avand calitatea de OPERATOR DE DATE PERSONALE , numit in continuare OPERATR ECONOMIC

 

  1. CLIENTI – PERSOANE FIZICE / PERSOANE JURIDICE, de pe teritoriul Uniunii Europene, potentiali clienti / clienti finali / numiti in continuare BENEFICIARI

Preambul:

OPERATORUL ECONOMIC a luat cunostinta despre Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit in continuare „Regulament”) si in special de obligatiile care revin oricarui Operator de date cu caracter personal.

OPERATRUL ECONOMIC declara ca a fost informat asupra obligatiei sale de a prezenta garantii, legate in special de securitatea, modalitatile de prelucrare si de transfer al oricaror date cu caracter personal.

În conformitate cu noile regulamente impuse de către GDPR, Termenii și Condițiile de Utilizare au fost actualizate și aduse la standardul European, respectând de asemenea cadru legislativ din Romania, în speță legea nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, drept pentru care s-a impus necesitatea elaborarii unei Informari in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016, destinata BENEFICIARILOR, prin care se stabilesc urmatoarele:

Articolul 1. – Definitii

1.1. Conform Regulamentului, partile agreaza urmatoarele definitii:

  1. a) „Date cu caracter personal”: desemneaza orice informatii (orice suita de caractere, semne, cifre sau litere) referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila (denumita in continuare „persoana interesata”).

Este considerata a fi o „persoana fizica identificabila” o persoana fizica ce poate fi identificata, in mod direct sau indirect, in special prin referire la un identificator, precum un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la mai multe elemente specifice proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

  1. b) „Operator”: desemneaza OPERATORUL ECONOMIC, care stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal
  2. c) „Responsabil de prelucrare”: OPERATORUL ECONOMIC sau BENEFICIARII;
  3. d) „Subcontractor”: desemneaza aici orice organism tert partilor, care are o relatie contractuala cu OPERATORUL ECONOMIC, pentru furnizarea serviciilor care fac obiectul prelucrarii datelor cu caracter personal;
  4. e) „Prelucrarea datelor cu caracter personal”: desemneaza orice operatiune sau orice ansamblu de operatiuni efectuate sau nu de catre OPERATORUL ECONOMIC, cu ajutorul unor procedee automatizate si aplicate datelor sau ansamblurilor de date cu caracter personal, precum culegerea, inregistrarea, organizarea, structurarea, pastrarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, comunicarea prin transmisie, difuzarea sau orice alta forma de punere la dispozitie, apropierea sau interconectarea, limitarea, stergerea sau distrugerea acestora;
  5. f) „Privacy Shield”: desemneaza principiile stabilite prin Decizia Comisiei Europene din 12 iulie 2016, care permit incadrarea schimburilor de Date cu caracter personal intre o tara membra a Uniunii Europene si o intreprindere cu sediul in Statele Unite;
  6. g) „Violarea datelor cu caracter personal”: desemneaza o violare a securitatii care atrage dupa sine, in mod accidental sau ilicit, distrugerea, pierderea, alterarea divulgarea neautorizata a datelor cu caracter personal transmise, pastrate sau prelucrate in alt mod, sau accesul neautorizat la respectivele date.
  7. h) „Ora/zi”: desemneaza ora/ziua lucratoare.
  8. i) Prin trimiterea datelor dvs. personale (mail, numar telefon, facebook,etc…) prin orice formular de pe website precum si comunicarea acestora telefonic, pe whatsapp, facebook, mesaje, etc… sunteti de acord cu abonarea la newsletterul nostru saptamanal si la alte tipuri de informari in masa in legatura cu oferte si servicii prestate de S.C. IND CEMA INTERNATIONAL S.R.L. (Vindem-ieftin.ro Casa de comenzi).
  9. j)Pentru cazul in care doriti sa beneficiati de campania noastra din sectiunea “Recenzii Video” trebuie sa fiti acord cu utilizarea materialului video trimis de dvs. pentru promovarea si cresterea credibilitatii in fata viitorilor nostri clienti. Materialul va aparea atat pe site-urile noastre, pe youtube, facebook si alte retele de socializare. Trimiterea materialului prin orice mijloace tehnice reprezinta acceptul dvs la intentiile noastre de promovare.

Articolul 2 – Tipurile de date cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii

2.1. In baza Informarii, datele cu caracter perosnal care fac obiectul prelucrarii sunt urmatoarele:

  1. a) Date personale: nume si prenume, adresa, telefon, adresa e-mail.
  2. b) Date cu caracter special: codul numeric personal, seria si numarul actului de identitate.

2.2. In masura in care, in baza legii, se vor adauga noi categorii de date, OPERATORUL ECONOMIC va actualiza prezenta Informare, care va contine noile tipuri de date prelucrate.

Articolul 3 – Durata prelucrarii. Localizarea fizica a datelor

3.1. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe intreaga perioada de timp necesara, justificarii oportune, in urma unei actiuni pentru care a fost necesara solicitarea acestora, in conditiile legilor nationale si/sau europene.

Mentionam ca, pentru a determina perioada pentru care vor fi prelucrate datele, luam in calcul durata procesului de recrutare/durata contractuala pana la expirarea obligatiilor contractuale, precum si termenele de arhivare impuse de legislatia aplicabila (Legea Arhivelor Naționale nr. 16/1996). La expirarea obligatiei legale de arhivare, datele cu caracter personal vor fi sterse de catre OPERATORUL ECONOMIC, cu indeplinirea prevederilor aferente Capitolul II, Art.5, cu referire la modul si perioada de stocare a datelor cu caracter personal.

3.2. Datele cu caracter personal trebuie pastrate intr-o forma care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopurilor in care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal pot fi stocate pe perioade mai lungi in masura in care acestea vor fi prelucrate exclusiv in scopuri de arhivare in interes public, in scopuri de cercetare stiintifica sau istorica ori in scopuri statistice, in conformitate cu Art.89/Alin.(1) din Regulament, sub rezerva punerii in aplicare a masurilor de ordin tehnic si organizatoric adecvate prevazute in respectivul Regulament in vederea garantarii drepturilor si libertatilor persoanei vizate (“limitari legate de stocare”).

3.3. OPERATORUL ECONOMIC proceseaza datele cu caracter personal mentionate la Articolul 2, in urmatoarele locatii fizice:

– Sediul central si punct de lucru: Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 36, Mun. Ramnicu Sarat, jud. Buzau, cod. 125300;

3.4. OPERATORUL ECONOMIC nu isi va schimba locatia fizica in care proceseaza date cu caracter personal fara a informa BENEFICIARUL despre astfel de modificari intentionate, cu cel putin 3 (trei) luni calendaristice inainte de intrarea in vigoare a acestor modificari, oferind astfel BENEFICIARULUI posibilitatea de a se opune unor astfel de modificari si/sau de a solicita masuri suplimentare.

Articolul 4 – Natura si scopul prelucrarii

4.1. OPERATORUL ECONOMIC va prelucra datele cu caracter personal, avand temei legal, contractual sau pe baza de consimtamant.

4.2. Scopul prelucrarii datelor cu caracter personal este de respectarea legalitatii de catre OPERATORUL ECONOMIC, a serviciilor aferente furnizate, conform obiectului de activitate.

Articolul 5 – Categoriile de persoane vizate. Dreptul de proprietate asupra datelor cu caracter personal

5.1. Categoriile de persoane vizate sunt urmatoarele: destinatarii desemnati de BENEFICIAR si persoanele din cadrul BENEFICIARULUI care au calitatea de destinatari ai unor expedieri trimise de terte persoane.

5.2. BENEFICIARUL este si va ramane proprietarul datelor cu caracter personal ce fac obiectul prezentei Informari.

Articolul 6 – Drepturile si obligatiile OPERATORULUI ECONOMIC, in calitatea sa de Operator de date cu caracter personal:

6.1. OPERATORUL ECONOMIC si inclusiv subcontractorii OPERATORULUI ECONOMIC, se obliga fata de BENEFICIAR sa se conformeze si sa demonstreze conformitatea cu principiile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dupa cum urmeaza:

  1. a) OPERATORUL ECONOMIC va prelucra datele cu caracter personal in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata;
  2. b) OPERATORUL ECONOMIC va colecta datele personale in scopuri determinate, explicite si legitime, ulterior nefiind permisa prelucrarea intr-un mod incompatibil acestor scopuri;
  3. c) OPERATORUL ECONOMIC se va asigura ca datele personale sunt adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile in care sunt prelucrate;
  4. d) OPERATORUL ECONOMIC va pastra datele intr-o forma care sa permita identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopurilor in care sunt prelucrate;
  5. e) OPERATORUL ECONOMIC garanteaza ca datele personale sunt prelucrate intr-un mod care asigura securitatea adecvata a datelor, inclusiv protectia impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale, impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale;
  6. f) OPERATORUL ECONOMIC se obliga sa puna in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a garanta si a fi in masura sa demonstreze ca prelucrarea se efectueaza in conformitate cu Regulamentul privind protectia datelor cu caracter personal, revizuind si actualizand in mod activ respectivele masuri;
  7. g) Masurile tehnice si organizatorice trebuie sa fie menite a asigura ca sunt prelucrate numai date cu caracter personal care sunt necesare pentru fiecare scop specific al prelucrarii;
  8. h) OPERATORUL ECONOMIC se obliga sa pastreze evidentele activitatilor de prelucrare aflate in responsabilitatea sa, sa coopereze cu autoritatea de supraveghere si sa puna la dispozitia acesteia, la cerere, aceste evidente, pentru a putea fi utilizate in scopul monitorizarii operatiunilor de prelucrare respective;
  9. i) In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, OPERATORUL ECONOMIC se obliga sa utilizeze proceduri matematice sau statistice adecvate pentru crearea de profiluri, sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate;
  10. j) OPERATORUL ECONOMIC se asigura ca persoanele autorizate (subcontractorii) sa prelucreze datele cu caracter personal s-au angajat sa respecte confidentialitatea sau au o obligatie statutara adecvata de confidentialitate;
  11. k) In cazul in care operatiunile de prelucrare sunt susceptibile sa genereze un risc ridicat pentru drepturile si libertatile persoanelor fizice, OPERATORUL ECONOMIC va fi responsabil pentru efectuarea unei evaluari a impactului asupra protectiei datelor.

Articolul 7 – Drepturile si obligatiile BENEFICIARULUI

7.1. Drepturile si obligatiile BENEFICIARULUI sunt urmatoarele:

  1. a) Dintre cele doua Parti, BENEFICIARUL este unicul proprietar al Datelor cu caracter personal furnizate de BENEFICIAR, OPERATORULUI ECONOMIC sau colectate de catre OPERATORUL ECONOMIC in numele BENEFICIARULUI, iar BENEFICIARUL are dreptul de a stabili modul de Prelucrare a Datelor cu caracter personal de catre Prestator.
  2. b) Prelucrarea Datelor cu caracter personal va fi efectuata cu respectarea termenilor si conditiilor mentionate in instructiunile BENEFICIARULUI (astfel cum acestea pot fi modificate periodic), care vor include cel putin urmatoarele informatii: obiectul prelucrarii, durata prelucrarii, natura si scopul prelucrarii, tipul de date cu caracter personal, categoriile de persoane vizate, obligatiile si drepturile BENEFICIARULUI.

In lipsa acestor instructiuni, OPERATORUL ECONOMIC,  va efectua prelucrarea datelor persoale conform standardelor si politicilor sale interne, aplicabile pentru clientii sai.

  1. c) BENEFICIARUL are obligatia sa se asigure ca exista un temei legal pentru procesarea datelor cu caracter personal, acoperit de prezenta Informare;
  2. d) BENEFICIARUL are obligatia sa informeze OPERATORUL ECONOMIC cu privire la orice date cu caracter personal eronate, rectificate, actualizate sau sterse cu privire la procesarea lor de catre OPERATORUL ECONOMIC la adresa office@vindem-ieftin.ro;
  3. e) BENEFICIARUL are obligatia sa asigure toate instructiunile documentate cu privire la procesarea datelor cu caracter personal ale OPERATORULUI ECONOMIC;
  4. f) BENEFICIARUL va avea dreptul de a inspecta, in baza unei notificari rezonabile si in timpul programului normal de lucru, procesele si practicile de lucru ale OPERATORULUI ECONOMIC, care implica Prelucrarea Datelor cu caracter personal pentru asigurarea Serviciilor furnizate pentru si in numele

Articolul 8 – Raportarea incalcarii securitatii datelor cu caracter personal

8.1. OPERATORUL ECONOMIC se obliga sa notifice BENEFICIARUL, de  orice violare a datelor cu caracter personal, in termen de 24 (douazecisipatru) de ore de la data la care a luat la cunostinta de existenta acesteia si sa transmita BENEFICIARULUI un formular pentru raportarea incalcarii, furnizand acestuia cat mai multe informatii despre incalcare a securitatii datelor cu caracter personal.

8.2. OPERATORUL ECONOMIC garanteaza ca va informa BENEFICIARUL despre orice evolutii noi legate de incident si despre masurile pe care le ia in legatura cu acesta, consultand BENEFICIARUL, pentru a limita consecintele incidentului si pentru a preveni reaparitia acestuia.

8.3. In ceea ce priveste fiecare incalcare, OPERATORULUI ECONOMIC va ajuta BENEFICIARUL  in orice mod, care va include furnizarea de informatii suficiente, precum si sprijin in investigatiile efectuate de catre autoritatea de reglementare, cu scopul de a remedia si de a investiga incalcarea, de a preveni viitoare incidente, de a limita impactul incidentului asupra partilor implicate si/sau limita prejudiciul produs BENEFICIARULUI, ca o consecinta a incalcarii securitatii.

8.4. Fara a aduce atingere celor de mai sus, OPERATORUL ECONOMIC este obligat sa mentina o lista a fiecarei incalcari a datelor cu caracter personal. Lista va fi trimisa catre BENEFICIAR la prima solicitare a acestuia, in termen de 24 (douazecisipatru) de ore, in masura in care se refera la datele cu caracter personal prelucrate de catre OPERATORULUI ECONOMIC in numele BENEFICIARULUI. In acest sens, OPERATORULUI ECONOMIC se obliga ca listele trimise BENEFICIARULUI sunt complete si corecte.

Articolul 9 – Raspunderea juridica

9.1. Pentru orice violare a datelor cu caracter personal si implicit a drepturilor persoanelor vizate care au avut ca urmare producerea unui prejudiciu acestora, cauzate de insuficienta masurilor tehnice de protectie adoptate de OPERATORULUI ECONOMIC, sau produse ca urmare a nerespectarii obligatiilor asumate prin prezenta Informare, OPERATORULUI ECONOMIC va raspunde conform legii, pentru prejudiciul direct suferit si dovedit.

Articolul 10 – Interpretarea clauzelor si a termenilor prezentei Informari.

Clauzele standard

10.1. Toate clauzele prezentei Informari se vor interpreta in spiritul si conform definitiilor mentionate la Art.1.

10.2. Clauzele standard ce urmeaza a fi emise in aplicarea Regulamentului de catre Comisia Europeana si, dupa caz, de autoritatea de supraveghere competenta, devin parte integranta a prezentei Informari, fiecare Parte avand obligatia de a lua la cunostinta aceste prevederi, inclusiv cu referire la modificarile ulterioare.

Articolul 11 – Autoritatea de Supraveghere

11.1. Partile agreeaza ca autoritatea de supraveghere convenita este Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Articolul 12 – Alte prevederi

12.1. Raportarea oricarui incident de incalcare a securitatii datelor cu caracter personal se realizeaza pe adresa de email office@vindem-ieftin.ro, sau pe adresa sediului social al OPERATORULUI ECONOMIC, mentionata in Informare.