Logistică pentru firmele de construcții în pandemie
Ce au învățat echipajele de muncă și contractorii ?
Deși nimeni nu poate caracteriza pandemia ca fiind pozitivă, au existat lecții valoroase pe care le-au învățat despre cum să persevereze chiar și în cele mai descurajante circumstanțe în jurul problemelor legate de logistică și lanțul de aprovizionare.
Ce a însemnat asta ?
Avantajul că aceste strategii vor contribui la asigurarea că proiectele viitoare se vor încadra în timp și buget.
Lecția 1
Înainte de începerea unui proiect, creați o listă electronică detaliată a tuturor materialelor care vor trebui achiziționate, inclusiv ușile, corpurile de iluminat, pardoseala, consumabilele și aparatele de bucătărie, împreună cu fiecare finisaj.
Lecția 2
Comandați toate materialele necesare imediat ce proiectarea este finalizată, eventual cu luni în avans sau pentru proiecte mai mari chiar și cu ani înainte ca acestea să fie de fapt necesare la șantier.
Lecția 3
Desemnați și instruiți un manager de logistică pentru a supraveghea toate comenzile, împreună cu primirea și înregistrarea livrărilor într-o locație convenită de depozitare în afara amplasamentului.
Lecția 4
Recreați o hartă a clădirii utilizând desenele arhitecturale disponibile, prezentând exact la ce etaj, apartament și cameră trebuie livrat fiecare material specific și când.
Lecția 5
La livrarea la unitatea de depozitare, managerul logistic ar trebui să inventarieze fiecare articol pentru a se asigura că toate cantitățile sunt corecte și că totul este în stare bună.
Lecția 6
Toate articolele din depozit trebuie să fie sortate și împărțite în funcție de etaj, apoi în funcție de apartament.
Lecția 7
Etichetați toate cutiile și materialele cu un cod QR individual. În acest fel, când piesele sunt ridicate din depozit și livrate la șantier, este foarte simplu pentru echipă să știe exact unde trebuie trimis fiecare material sau echipament.
Lecția 8
Când este posibil, toate materialele pentru fiecare sarcină individuală trebuie livrate împreună, utilizând un program organizat.
Lectia 9
Programați toate livrările către șantiere după orele obișnuite, dacă este posibil. Acest lucru va permite lucrătorilor să se deplaseze ușor între etaje în timpul zilei, ceea ce crește drastic productivitatea muncii.
Lecția 10
Dacă pașii de mai sus sunt implementați corect, subcontractorii proiectului vor găsi materialele de care au nevoie în locațiile corecte ale șantierului la începutul fiecărei zile lucrătoare.
Mult succes!
P.S. Teza săptămânii este modul nostru de a vă transmite un scurt rezumat despre eficiența în construcții și evitarea neplăcerilor.
Până atunci… „Nu crede, dar cercetează!”
#Prieteni ce construiesc pe fiecare stradă din România… apoi din lumea întreagă.
Lasa-ne o solicitare si te vom contacta pentru sfaturi si oferta de pret!
Block "block-footer-articole" not found
Cum să alegi bateria perfectă pentru lavoarul tău ?
oct.
Sisteme de colectare și utilizare a apei pluviale: O soluție sustenabilă pentru viitor
oct.
Top 5 tipuri de țiglă metalică și cum să le alegi în funcție de nevoi
oct.
De ce șipcile metalice sunt soluția perfectă pentru gardurile înclinate sau pe terenuri accidentate ?
oct.
Cele mai bune solarii legume
oct.
SOS Galați – Depozitele Virtuale renunță la adaos și susțin reconstrucția caselor afectate de Inundații
sept.